Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem socka, co Vy?

No, tak jsem si zas přečetla něco nového o sockách, mezi které asi také patřím. Protože výkladů tohoto moderního slova je tolik, že není problém se mezi socky včlenit.

Socka může být ten, kdo nevydělává příliš peněz. Tam se tedy směle můžu zařadit, na úkor celé společnosti si dovoluji mít práci, kterou mám ráda a ovládám jí velmi dobře. Žel není zrovna na vrcholu top zaměstnání. Nicméně mi dovoluje sem tam si pořídit něco na sebe, mám doma nádobí, ložní prádlo atd.

Socka může být také ten, kdo nevydělává vůbec, žije na soc. dávkách nebo žebrá, apod. Dá se to ale srovnávat s předchozími větami? Nemyslím si.

Socky se pohybují po městě MHD. No, neříkám, že by plzeňská MHD byla nějak kulturně na výši, ale dostanete se všude a v celkem slušném čase. Máme sice auto, ale protože jsem socka, je mi milejší cesta do práce za 18 Kč, 10 minut s trochou pohybu, než půl hodiny v zácpě tak za 100 Kč + parkovné. Pokud tedy nevláčím tunu zavazadel, pak sockou na chvíli přestanu být a stanu se řidičem, to je dle některých nejvíc. Ale jsem trapná i za volantem, neboť zásadně řídím střízlivá a to se dneska už taky moc nenosí. A až mně někdy potkáte na silnici, bacha za mnou, zastavuji na každou červenou, tak mějte v pohotovosti brzdový pedál.

Socky nenosí značkové oblečení. Nenosí, protože neví, proč by to dělaly. Mám pár značek oblečení, které mám opravdu ráda, jsou kvalitní, některé i české, a originální. Jenže bůhvíproč nemají nápisy složené z dvaceticentimetrových písmen nebo nášivky až ke kolenům. Miluji jednu kosmetickou firmu a když si sem tam udělám radost, na nehtech se mi neobjeví hologram výrobce a vůně neumí vykřikovat svoje jméno.

Socka má starý mobil. Protože mobil potřebuje k tomu, aby si zavolala, napsala sms, zahrála hru a zjistila, kolik je hodin. Můj mobil budu mít na Velikonoce dva roky, no nemám se jít zahrabat?

A mohla bych pokračovat do nekonečna, každý by si něco našel. Nevím kolik je lidí, kteří rozdělují svět na socky a nevímco, ale jednu věc vím zcela jistě. Raději budu sockou společenskou, než sockou duševní. To mi věřte.

A co Vy, také jste socky? Krásný Nový rok přeji, Marie.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Marie Šimánková | středa 4.7.2012 23:25 | karma článku: 38,17 | přečteno: 3456x
  • Další články autora

Marie Šimánková

Pár slov k oslavám osvobození...

Nemám proti oslavám ozvobození vůbec nic, naopak, ale mají pro mě trochu hořkosladkou příchuť. Jsem totiž vnučka veterána z Rudé armády.

8.5.2013 v 2:08 | Karma: 15,18 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Marie Šimánková

Prodám chytrý telefon, odepisuji operátora.

Spíše tedy přeprodám telefon, patří mému partnerovi. Telefon spokojeně spočívá zahrabaný na dně zásuvky a nahradil ho pracně sehnaný mobil normální - rozuměj nechytrý. A operátorovi věnuji druhou část blogu.

23.11.2012 v 22:52 | Karma: 22,12 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Ostatní

Marie Šimánková

Prostřeno!

Jo, myslím tu reality show. Věřím tomu, že spoustě lidem připadá mimořádně stupidní, ale pro mně je to báječná zábava. Fakt.

13.10.2012 v 6:57 | Karma: 20,31 | Přečteno: 1671x | Diskuse| Ostatní

Marie Šimánková

Tajemné faktory

Určitě to znáte - SE to rozbilo, SE to uklidí, SE to někam ztratilo. A nehody způsobuje počasí.

7.10.2012 v 0:47 | Karma: 9,21 | Přečteno: 711x | Diskuse| Ostatní

Marie Šimánková

O závislostech

Opravdu mně baví, jak si ty svoje závislosti hýčkáme a přitom si je odmítáme přiznat.

23.9.2012 v 17:45 | Karma: 10,05 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1850x
Lehce cynická, nesmírně tolerantní osoba.